Pod względem rodzajów reklam, Internet jest dzisiaj liderem. To efekt między innymi tego, że grupa docelowa jest olbrzymia. Zaletą reklamy w sieci jest między innymi to, że agencje zajmujące się marketingiem internetowym mogą wyjątkowo łatwo wydzielić właściwe segmenty rynku i zaprezentować reklamę, która danych konsumentów zainteresuje najbardziej.
Tradycyjne formy reklamy, na przykład bannery, mają dzisiaj potężną konkurencję. Są to kampanie Google Ads.
Na czym polega to forma reklamy?
Kampanie Google Ads składają się z kilku etapów. Jednym z pierwszych jest dobranie właściwych słów kluczowych. Kampanie Google Ads mogą mieć bardzo różny zasięg terytorialny; może być stworzona tylko na potrzeby lokalnego rynku, ale może też mieć bardzo szeroki, globalny zasięg.
Określenie jej zasięgu terytorialnego jest kolejnym etapem przy tworzeniu kampanii Google ADS. Jedną z zalet tych kampanii reklamowych jest to,że docierają one do bardzo szerokiego grona odbiorców.
Skuteczna i stosunkowo tania reklama
Reklama, na przykład tekstowa, która ukazuje się na stronie wyszukiwarki, nie tylko dociera do mnóstwa odbiorców, ale jest też wyjątkowo skuteczna. Dla właścicieli firm, który zdecydują się zamówić taką reklamę swoich produktów czy usług liczy się również to, że nie jest ona kosztowna.
Stosunkowo niskie koszty reklamy sprawiają, że mogą się na nią zdecydować nawet ci, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z biznesem. Wyjątkowo chętnie tego typu kampanie zamawiają właściciele sklepów internetowych.